Temeljem odluke Upravnog odbora HPS-a prikupljanje podataka za ažuriranje Evidencije pčelara i pčelinjaka (godišnje dojave broja pčelinjih zajednica, prilog 3) vrši se u jesenskom razdoblju od 10. listopada do zaključno 20. studenog 2017. godine.
Svaka godišnja dojava (prilog 3) ili upis u Evidenciju (prilog 2) mora biti potpisana od strane pčelara, te upisan datum (važeći datum je isključivo u 2017. godini).
Navedeni dokumenti ostaju u arhivi udruge, a služe za ažuriranje EPP-a za 2018. godinu. Kopiju priloga 2. ili priloga 3. treba imati i sam pčelar za slučaj eventualnih kontrola ili spora.
Za točnost podatka navedenih u obrascu Godišnje dojave broja pčelinih zajednica odgovoran je sam pčelar, a za istinitost podataka jamči svojim potpisom.
Molimo pčelare da u obrasce upisuju trenutno stanje broja pčelinjih zajednica na svojim pčelinjacima (uzimljene pčelinje zajednice).
Članovi Hrvatskog pčelarskog saveza u časopisu Hrvatska pčela br. 11 primit će obrasce godišnje dojave broja pčelinjih zajednica.
Ažuriranje Evidencije pčelara i pčelinjaka provoditi će se 16.11.(četvrtak) i 17.11.(petak) od 18:00 do 20:00 sati u prostorijama Udruge na adresi Massarykova 8 u Bjelovaru.
Prilikom predaje godišnjih dojava svaki pčelar dužan je platiti 2,5 kn/košnici povjereniku za ažuriranje Evidencije pčelara i pčelinjaka.
Ažuriranjem Evidencije pčelara i pčelinjaka temeljem predanih godišnjih dojava u 2018. godini pčelar ostvaruje pravo na subvencije u pčelarstvu (državne i lokalne), potvrde za registraciju pčelarskih vozila, te sva ostala prava koja proizlaze temeljem broja pčelinjih zajednica iz Evidencije pčelara i pčelinjaka u tekućoj godini.
Cijeli tekst možete pročitati na stranici Hrvatskog pčelarskog saveza.
Obrazac godišnje prijave možete preuzeti ovdje.